Jag vill begära en återbetalning
Vi vill såklart att du ska vara nöjd med Omni Mer eller Omni Ekonomi! Om vi kan hjälpa dig med något som inte fungerar, eller om du vill förmedla synpunkter, är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst.
Vill du ha pengarna tillbaka för ett köp?
Du som betalar via Apple
Om det har gått mindre än 14 dagar sedan köper registrerades kan du begära återköp från Apple genom följa den här länken till Apples kundtjänst. Följ instruktionerna för återköp.
Du som betalar med kort eller Klarna
Du som kund har rätt att inom 14 dagar från ditt köp häva köpet och använda din ångerrätt. För att utnyttja ångerrätten måste en av våra kundservicemedarbetare hjälpa dig, antingen via telefon eller via chatt.
Kontakta gärna vår kundtjänst så hjälper vi dig!
Här hittar du information om Omnis och Omni Ekonomis allmänna villkor
Hjälp med medlemskap i Omni Mer och Omni Ekonomi
- Hur skaffar jag Omni Mer?
- Hur säger jag upp mitt medlemskap?
- Kundtjänst för Omni Mer och Omni Ekonomi!
- Egen felsökning
- Hur byter jag mellan månads- och årsmedlemskap?
- Hur raderar jag mitt Schibsted-konto?
- Jag har problem med att logga in
- Jag vill säga upp min donation – Omni Vän
- Jag vill ta del av villkoren för Omni Mer eller Omni Ekonomi
- Jag är medlem men lyckas inte se något premium-innehåll
- Vad är Omni Ekonomi?
- Vad är Omni Mer?
- Vad är Superpaketet?