Jag är medlem men lyckas inte se något premium-innehåll
Lyckas du inte få tillgång till innehållet som ingår i ditt medlemskap i Omni Mer eller Omni Ekonomi?
- Har du den senaste versionen av appen? Försäkra dig om det genom att uppdatera via App Store eller Google Play.
- Är du inloggad? Testa att logga ut/in en extra gång.
- Ser du fortfarande inget innehåll, testa att radera och installera appen igen och logga in som vanligt.
Kvarstår problemet så kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig!
Hjälp med medlemskap i Omni Mer och Omni Ekonomi
- Hur skaffar jag Omni Mer?
- Hur säger jag upp mitt medlemskap?
- Kundtjänst för Omni Mer och Omni Ekonomi!
- Egen felsökning
- Hur byter jag mellan månads- och årsmedlemskap?
- Hur raderar jag mitt Schibsted-konto?
- Jag har problem med att logga in
- Jag vill begära en återbetalning
- Jag vill säga upp min donation – Omni Vän
- Jag vill ta del av villkoren för Omni Mer eller Omni Ekonomi
- Vad är Omni Ekonomi?
- Vad är Omni Mer?
- Vad är Superpaketet?