Skicka en felrapport till oss!

Ibland uppstår dessvärre buggar i Omni och Omni Ekonomi. Då är vi jätteglada om du rapporterar det till oss – på så sätt kan vi snabbt försöka hitta en lösning!

Ju mer information vi får från dig, desto lättare blir vår felsökning. Nedan hittar du en checklista som du kan använda när du rapporterar.

Skicka din felrapport i ett mejl till info@omni.se.

Ha gärna med följande i ditt mail

  1. Beskriv problemet med ord.
  2. Kan du visa problemet med en skärmvideo eller bild? Det hjälper oss mycket att se!
  3. Berätta för oss om enheten som du använder när problemet uppstår! Svara på följande snabba frågor:
    - Rör problemet webb eller app?
    - Om webb, vilken webbläsare och version använder du? (T.ex. Chrome version 94.0.4606.81)
    - Om app, vilken enhet har du? (Iphone, Samsung, etc)
    - Om app, vilken version av operativsystemet?
    - Om app, vilken Bygg Version/Debug ID? (se nedan)

Så här tar du fram Bygg Version/Debug ID

Gå in under "Mitt konto" på Iphone eller menyn längst upp till vänster på Android, scrolla längst ner. Tryck och håll inne några sekunder där det står "Bygg Version/Debug ID", kopiera. Du får en lång kod som vi gärna vill att du klistrar in i ditt meddelande till oss.

Mer text nedanför.


Har du tekniska problem?